Design

Nu har jag i alla fall fått lite ordning på bloggen igen, jag kan absolut inget om det så jag chansar mig fram..
Börjar i alla fall likna det jag hade innan, mycket småsaker som ska fixas dock..
Och det skulle vara kul med något nytt...

Aja, 100 gånger bättre än vad det såg ut förut....tycker jag i alla fall :P


Jag är sugen på att fortsätta på min tatuering lite, färg på fjärilen och så vill jag fortsätta en bit ner på foten..
Det får bli efter sommaren någon gång, ska väl komma på hur jag vill ha det först :)

None

Har precis städat åt mamma, men mitt rum ser ut som ett bomnedslag,
inte orkat fixa klart med alla kläder än, men jag SKA :D


Kommentarer
Postat av: Petra

Taskis som bytade ut designen :S Skämt & sido. Synd vi inte hann med fika, haft sjukt mkt nu sista tiden. Men till höst då ska du komma hem till mig på fika! Kram

2008-06-11 @ 21:54:28
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0