Bisexuell

Nej jag är inte bisexuell, inte vad jag vet haha..
Nej men börjar bli frågad det lite föör ofta nu..
Det gör mig inget och jag har absolut inget emot bisexuella men varför
tror typ alla att jag är det? :P

du kanske är bisexuell?

Sarah säger:

du har redan frågat det

och det är du ?

eller?

Sarah säger:

nej, inte vad jag vet ;O

men enligt många andra är jag det

ja,

det syns något

Sarah säger:

haha det syns inte om man är bisexuell?

Nee, det är rätt att tjejer kan vara bisexuell

eftersom kvinnor är självklart fina

än vad killar är

Sarah säger:

haha men det syns inte på någon om den är bisexuell

Nej, det går inte syns

men jag tror att du är bi..

Sarah säger:

haha okej

eftersom din personlighet

Trevligt trevligt...Det va en alla hundra som frågar :P
Men det gör ju inget om dom tror det...
Har till och med svarat ja ibland för att se folks reaktioner,
men det konstiga är när folk man inte känner kommer o frågar.
O det är ju inte alltid dom frågar mig utan frågar istället någon som känner mig :P

Kul att folk har något att roa sig med...

-------------------------------------------------------------------------





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0