Bästa citat

"Tjejer, glöm inte att gå hem INNAN ni går och lägger er"

Jag är hemma just nu och tänkte gå o lägga mig i sängen
för att kika lite på tv så att jag kan bli lite trött o somna..

Körkortsteori, har tränat på datan nu i 2 dagar och börjar redan lessna lite..
Men jag har lärt mig en del i alla fall :D

Imorrn fyller pappa år, eller om 10 minuter, vilket är imorgon :P
Får se om vi åker ner till han på jobbet o käkar lite.
Hoppas att Anna o Nea kommer till helgen med så att syskonen kan samlas :)

Sommar sommar, känns som att den här sommaren kommer att rusa förbi,
med tanke på att det enda som är inplanerat är jobb..

Va sugen på att åka in till Kristinehamn en dag o kolla på när Magnus Betnér uppträder,
men det blir väl att jobba hela den kvällen också såklart..
Men eftersom mitt jobb e så kul så gör det inget hehe

Nej nu blir det sängen, är på skrivarhumör men kommer inte på nå bra ämne haha...
Lika bra att lägga sig o slappna av..

Puss och kram alla barn



Kommentarer
Postat av: Sara

Det är en bitterljuv känsla, samtidigt otroligt skönt att ha klarat av det och vara färdig, samtidigt sorgligt att det har gått så fort...

Du har fortfarande ett år kvar, enjoy;)

Menmen jobbar du såå mycket!?



Yes, den ständiga fråga vad händer nu.. hehe;)

Ska plugga vidare i Uppsala på hösten, får se om jag kommer in... gör just nu bara ettårsplan, vet ju inte helt vad som känns rätt än.. Känns dumt att avgöra hela sin framtid i ett enda val direkt efter gymnasiet..



Har du nåra planer än för framtiden.. projektarbete t.ex? ...känner mig lite hemsk som pratar om skolan nu på ditt sommarlov..

Nää nu ska jag dra till jobbet, hörs!

Kram

2008-06-19 @ 06:51:05
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0