Ännu en tripp

Jobbade 9-15 idag, tyckte att det va segt att vakna men imorrn börjar jag 7 så är väl snart dags att försöka sova.. bara det inte blir som  natt, låg o vände på mig till kl 1, sen vakna jag 3-4 nån gång o trodde jag skulle upp.. Kanske börjar bli senil eller nåt?

Sen blev det i alla fall en tur hem till lillebror o hjälpte honom lite, sen åkte jag, amandla, marie o pytte in till stan för att kika på bal-folket.. Mycket fina =)

Blev att ta vägen förbi Lyrestad för att käka pizza, sen hem till amanda, fick lite bål o godis :P
hem till mig, gav amanda lite massage vilket behövdes efter vurpan igår o nu sitter jag här..
Üngefär så har min dag sett ut..

Orkar inte att lägga in några bilder nu men de kommer nån annan dag =)

Natti Natti



Kommentarer
Postat av: matilda

Ja men jag är inte heller så bra med maten;) och jag har abstinens nu! har inge snus. och vet ej om ja ska köpa heller:( men du är iaf duktig som jobbar:D

2008-06-15 @ 22:45:29
URL: http://matildanderson.blogg.se/
Postat av: matilda

2008-06-16 @ 10:02:50
URL: http://matildanderson.blogg.se/
Postat av: matilda

Oj råkade skicka utan å skriva:) okej när har du provet då? kom ihåg att du ska lära dig allt också och att allt kostar pengar. nu kommer jag låta som tjat moster men du skulle ha börjat tidigare! känns lite dumt att du ska lära dig allt på en sommar. men jag håller tummarna för dig gumman det vet du;) vi kan plugga tillsammans på msn för jag har då glömt lite =)

2008-06-16 @ 10:04:27
URL: http://matildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0