Tjenis..

Efter jobbet gick jag till Marie, åkte in till M-stad, va på arbetsförmedlingen, handla lite, käka kebebrulle utan kebab, alltså en rulle helt enkelt.. Köpte mig en tröja o ett halsband, nöjd :D

Imorrn är jag ledig o det ska bli ännu finare väder då har jag hört,
blir att ladda upp med fika o åka till stranden med marie då :D Härligt med riktigt väder nu igen..

I helgen gjorde jag inte så mycket, i Söndags satt jag mest hela dagen.
Va med syster, Claes o Mickan i m-stad o skövde, på jourmottagning, röntgen, akuten..
Satt mest i väntrummet o i bilen hela dagen alltså o de visa sig att systers fotled va av
Stackarn, kunde inte kommit mer olägligt!

Sitter o funderar på hur jag ska göra med håret, sugen på nå nytt men samtidigt nöjd med det jag har,
jag o matilda hade ju en läcker idé men får se om det blir så, känns lite jobbigt när man ska spara ut de igen o blont är jobbigt när man får utväxt o.s.v.. får se =)

Ucsh vad mätt jag är :O
O trött så u orkar jag inte skriva mer :P
hejs


Kommentarer
Postat av: Jan

Jora jag hade det jätte trevligt så! :D :)

Verkar som du också haft det bra :)

2008-07-02 @ 23:12:16
URL: http://janebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0