Sanningen om fängelsemord

Kollade på en dokumentär igår (Sanningen om fängelsemord)..

"En upprörande historia om ett fängelsemord som filmades med videokamera i ett Utahfängelse. En svart intern hölls fast av en vit intern medan en annan fånge, Troy Kell, knivstack honom 67 gånger. Vi får se intervjuer med gärningsmannen andra interner och med vakterna på fängelset. Den våldsamma fängelsemiljön avslöjas i denna en timme långa dokumentär"

xn--sanningen_om_fngelsemord-nnc_default.jpg
När jag kollade på det så kunde jag inte låta bli att tycka lite synd om killen som gjorde det
och det va det jag tyckte va så sjukt.

Men iaf, det jag vill säga är att den här dokumentären fångade mig, så jävla hemskt o intressant.. Att man kan sticka ner en människa med 67 stick medveten om att man blir filmad och att flera poliser ser när det händer..
Måste man inte vara riktigt sjuk då?
Och när man lyssnade på när han pratade så verkade han va så vettig o ha så bra argument om mycket..

jaja nu ska jag hjälpa syster att fixa frukost...
ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0