onsdag

Nu har jag skrubbat grinden så att den är vit igen ist för grön :P
ska väl hoppa in i duschen o göra mig redo för jobbet, 3 timmar kvar men skönt o slippa stressa
kommer ändå att komma på 100 saker jag ska göra innan jag börjar...


Här bor jag :P

Jag o cissi tänkte sola idag men är ganska mulet ute men ändå fint,
faktiskt skönt med lite svalare väder nu.

va värsta kattslagsmålet här ute igår..
Cissi o jag låg i soffan.
cissi skuttar upp på sina kryckor, "hoppspringer" till fönstret o säger:
- dom bråkar
Jag fatta inget, eftersom jag hörde fel o tyckte hon sa nåt om en kråka??
Men sen fatta jag vad hon sa så fick springa ut o jaga bort den där äckliga katten som alltid springer här o moppsar upp sig, om han nu har någon ägare så tycker jag att den borde åka iväg o kastrera den, annars gör jag det snart :P

Ha en bra dag! =)







Kommentarer
Postat av: Annie

Vilket fint hus :D

2008-07-31 @ 11:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0