Kolmården

Igår va jag med jobbet i kolmården, de va riktigt roligt faktiskt =) O lite jobbigt då :P
Orkar inte lägga in bilder just nu för har inte kameran i närheten.

Idag ska jag tillbringa tiden åt att städa.. Va sugen på att åka o shoppa lite men de va inte marie :P
O cissi ville inte ha med mig till skövde (hon e inne o byter gips) så de e väl lika bra jag stannar hemma o städar då..
Ska bara samla lite energi först..

Börjar känna att de va väldigt längesen jag va i örebro nu, ska dit den 12 aug :S lite nervös inför just den dagen...
Sen veckan efter de blire örebro igen o så ska man få träffa folket =)

Drömde mycket i natt, har glömt det mesta men minns en sak o den vill jag inte minnas så lika bra jag inte skriver :P

Snart dags för städning! Önska mig lycka till..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0