Klant

Smart som jag e så gick jag ifrån datan när jag höll på o ladda upp bilder för framkallning o nu när jag kom hem så måste jag göra om allt eftersom jag hade loggats ut.. men men :P



Har varit i medeltiden nu några timmar, riddarveckan i hova :) Jag shoppa loss lite, trodde inte man kunde handla i hova med det fanns ju en del nu.. Ny skjorta, nya shorts o nya skor, kosta bara lite över 300 samanlagt :D Nöjd!
Och så får jag ju inte glömma dom goa brända mandlarna ;)

  

Nu ska jag njuta av mina brända mandlar o snart gå ut i solen tror jag.

Bye




Kommentarer
Postat av: matilda

Snygga kläder:D:D

2008-07-10 @ 17:28:56
URL: http://matildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0