Gräsklipparen Sarah

Har just klippt gräset, direkt efter jobbet.. de va gött hehe, säkert många som tycker jag e konstig men tycker faktiskt de kan va rätt skönt o klippa gräset (sålänge det e sol o man går i bikini) :D

Mamma håller på att laga mat o jag börjar bli rätt hungrig så de ska bli gött.

MIN KAMERA HAR GÅTT SÖNDER :(
tog med den till stranden igår för att ta lite sommarbilder, hann ta 2 kort sen ville den inte mer ? :(
inte batteriet o den hade inte legat i solen o den va inte blöt eller sandig, den bara la av.. grrrrrrrr.....
får se om jag kan hitta nå garantipapper, annars får en del av lönen gå till en ny kamera för jag måste ha en.!
  <--- Min kameras livs sista bild? (Maries fötter =) )

Nu e maten klar! :D
Adjö







Kommentarer
Postat av: matilda

Funderar också på att köpa en kamera för lönen! känner att jag verkligen vill ha en! Ja visst är det häftigt haha:P det stavas Jaime;) pusspådaaj

2008-07-04 @ 20:07:51
URL: http://matildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0