Gnällbältet

Nyss hemma från Örebro, blev en del handling :D och jag är nog nöjd med det mesta hehe..
Jeans, bh:ar, t-shirt, linnen, plånbok, fotoalbum(till jobbet), en kappa som egentligen är för varm nu men till hösten blir de finfint :P
så det blev en del, o en hjärtformad pizza på grillcorner :P

Ganska skönt o va där en sväng, o marie va duktig på att köra i stan, vi va lite nervösa hehe men parkerade utanför mig så jag visste ju iaf vägen :P kändes lite konstigt att va utanför lägenheten, va jättesugen på att gå in men har ju ingen nyckel :S :(

Tänkte att jag skulle tvätta mammas bil nu men börjar bli lite trött, har ju jobbat och sprungit i affärer så de e kanske inte så konstigt.. Och ute luktar det skit, tydligen tid för bondarna o gödsla nu :P

   

Nu blir det att visa upp kläderna för mamma,
handla ju en del för mina födelsedagspengar så det är ju från henne :P

Hejsvejs!








Kommentarer
Postat av: matilda

ja du måste följa mig, och läsa den vaaarje dag! tyvärr så har jag typ aldrig nått inressant å skriva hah:P men men ;)

2008-07-23 @ 20:29:27
URL: http://matildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0