Fääärdig

Allt färdigstädat, nya gardiner, bara lite småsaker som jag ska försöka hitta nåt ställe till att lägga undan dom på,
har så mycket skit :P



Går fortfarande runt i t-shirten jag sov i och mjukisbyxor.
Men nu har jag ju som sagt städat klart så jag kan duscha o fixa till mig
men hur värt känns det när kl snart är 7 då? :P
haha ja men ibland får man vara ofräsch o seg.

Ska se om jag hittar nån bra sida o framkalla kort på.
Tänkte göra ett litet album till jobbet från igår =)
Och så har jag två fotoalbum som jag tänk göra iorning
till mig själv så kanske dags o framkalla lite kort i alla fall..

Snart kommer mamsen o cissi hem, då ska jag käka kebabrulle utan kebab.
Mumms =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Snygga gardiner, fast jag själv skulle aldrig vilja ha panelgardiner. ;) Kramar

2008-07-08 @ 20:56:30
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0