Bagalandet :)

Har mest varit irriterad idag
va inne o kolla på mitt schema till hösten o jag hoppas verkligen att det blir 100 ändringar! :S
O så har jag INGET att göra ikv, inte varit ute en enda gång under lovet o denna helgen va jag riktigt sugen på det men folk är upptagna o så finns de inget att hitta på, mobbad..
O det gör ju inte saken bättre av att jag blir 19 på mån o e därför extra sugen på att gå ut..
Men man kan ju alltid hoppas att de dyker upp något :D

Ska ägna en del av dagen till att städa i alla fall eftersom de blir lite kalas imorrn..
vädret ser helt ok ut (inte vart ute än) men ska nog sätta mig o sola lite o kanske läsa lite teori, har vart lite dålig på de nu.
exakt en månad kvar idag? :S

men nu ska jag ut.. hejehej


Kommentarer
Postat av: stina

Hej;) Jag skulle säga till dig ang schemat. men jag glömde bort det. haha! jo, ni kommer fåp de såå kul:p men jag tycker du har det iaf LITE bättre än vad de andra kommer få:P sen stod det inte med arbetsmiljö o säkerhet. Så det kommer ju vara med:) hähä, ledig på fredagar är ju bra:D

2008-07-12 @ 19:44:51
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0