Vad är det för en dag....

är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Sarahs födelsedag, hurra hurra hurra :D


Varit ledig från i lördags nu, 3 dagar ledigt, inte illa :P
men det blir fullt upp med jobb nu i veckan!

I lördags kom jag iväg till Väse, det va helt okej.
Jag är glad att jag bara kom någon annanstans, hade som sagt blivit galen av att sitta hemma en helg till :P

Igår va de lite kalas här, fick en väska, pengar, parfym, ögonskugga, biobiljett, böcker och lite annat :P
Tack så mycket family och tack alla andra som grattat mig :P 

    
Gjorde linnea till prinsessa igår o så va vi ute o plocka blommor,
Hon e ju så söt :P

Nu ska jag käka lite frukost o
fräscha till mig.. 
Hejsvejs
 

Kommentarer
Postat av: matilda

ja fyfan Sarah nu är vi gamla kärringar du och jag. 19 år! nu har verkligen vårt bäst före datum gått ut! haha ;P japp jag är en härmis ;D ha en superduper dag =) pusss

2008-07-14 @ 14:40:10
URL: http://matildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0