Tredje




Tredje inlägget på några timmar men jag har lovat Matilda att skriva mycket och så måste jag göra det också!
Kan bero på att jag sitter och lyssnar på musik o är rastlös också.... ;) Men allt för dig vännen vettu hehe


Äter turkisk peppar och dricker hallonsoda...

...ser det inte gott ut? hehe

Har tänkt att lägga ut lite bilder men har inga nya, ska se om jag kan gå o snylta några någonstans ;) hittade en del förut med dom kunde jag inte kopiera :/ Aja :P


Hahaha nu hitta jag bilderna på ett annat ställe o många fler, haha fan va snygga en del va ;P (dina bilder matilda)

image54
Myspys med min flicka HAHA
nä nu får jag snart lugna ner mig innan alla tror som en del redan gör ;P


image55
Vet inte vad jag håller på med men ser ut som jag har kul?


Kommentarer
Postat av: matilda

haha vad pigg vi ser ut;) lr jag haha:D

2008-01-19 @ 10:34:01
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0