Snart skola igen men först helg...

Har varit hos amanda sen igår, vi bada bastu, spela kort, läste kalle anka o hade de allmänt mysigt :)
Kom hem o fick göra tacopaj (som jag marie o amanda gjorde här om dan) den va tydligen populär..

Imorrn ska jag till Anna o hälsa på :D kommer hem på lördag igen antar jag o då får vi se om det blir filipstad och en gratis fylla :P Söndag örebro...

Kan bli skönt o få något o göra på dagarna, men trivs ändå väldigt bra här hemma :P Och så finns det ju människor både här hemma, i örebro o andra ställen man vill umgås med så mycket som möjligt. så man får försöka vara lite här o där :)

Ska upp tidigare än vanligt imorrn ( ca 9 ) så kanske ska försöka sova snart men först ska jag fixa lite tvätt o så...
är inte ens lite trött...
Natti...








Kommentarer
Postat av: Petra

Yeah vi får ta en dejt så jag kan berätta allt!!! ;)
Ha en super helg, hojta till när du har tid. Puss

2008-01-04 @ 22:35:49
URL: http://blogg.passagen.se/snalmums

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0