Lördag

Undra just varför dagarna går så fort när man är ledig :P
Kom hem för ett tag sen efter att ha varit hos Anna och världens sötaste linnea, och i mariestad hos en sötnos till..
Igår när jag kom till lidköping börja det med att Linnea och jag hade disco i hennes rum haha..

image52
Snygga discobrudar va?

O nallen va med på ett hörn...
image53
Sötis!

efter discot o allt annat vi höll på med åkte vi o kika i lite affärer, hittade jätte fina vinglas men fick sån beslutsångest så jag struntade i dom ( tänkte köpa dom idag också men gjorde inte det) nu har jag ångrat mig igen så bad anna gå o köpa dom nån dag hehe... Köpte istället en vas till cissi som kommer bli fin i hennes vardagsrum :P

o kvällen blev det jag och anna som spela yatzy..

Idag va vi en sväng på stan sen åkte vi till mariestad.. hade tänkt att ta bussen därifrån hem till "gullat" efter att vi käkat taco ochpå den i 40  så men ikke.. vänta min men den vägra komma så mamma kom o hämta mig
=) Hade i alla fall sällskap av underbara syster och en go tant som också vänta på bussen..
 

O Matilda, vi drar på äventyr, ska vi säga Arboga?? :D


Kommentarer
Postat av: matilda

lätt vi ska upptäcka Arboga;D

2008-01-07 @ 16:29:05
URL: http://matildanderson.blogg.se
Postat av: Annie

Naw, vilka söta bilder! ;D En mycket söt systerdotter(?) du har ;D Och ni verkar ha en himla massa kul ;D hihi! Kram!

2008-01-09 @ 13:31:27
URL: http://www.candy.blogg.se
Postat av: Annie

Jo, jag vet ;D Jag vet inte ens varför jag skrev så mycket, när typ hälften var flum typ ;D

2008-01-09 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0