HemHemma

Tjaa de va ett tag sen, känns som jag har en hel bok att skriva men tyvärr är de mesta sånt jag inte vill ta upp här :P Men kan ju alltid berätta vad jag haft för mig och lite smått o gott...

Först kan jag ju bara säga att jag har två underbara flickvänner, helt fantastiska hehe
Nej men faktiskt, er kan man alltid prata med =) <3

Mitt minne är inte så bra men kan väl berätta vad jag minns... Träffa matilda först förra onsdagen, neger-matilda kanske man ska kalla henne :P  vi hamnade i samma säng den natten, för blev ganska sent o jag hade sovmorgon så vi kika på film men somna efter några minuter... Fick ett fint skärp o ett armband och så fick jag te i glas o popcorn :D tack hehe :)

Fredagen blev frimis, det var inte mycket folk men väldigt kul :D Haha...
Frågade en döv kille (eftersom jag hade hört något rykte om att jag o matilda va ihop HAHA)

Jag - Har du hört att jag och matilda är ihop?
Han -  VA är ni?
(vill gärna se rektionen på alla runt det bordet igen )
Jag -  NEJ jag mena om du hört något rykte om det :S
Han - nej :P


Sen blev det grill corner på natten, mumms va gott det är med pizza hehe träffa lite folk där me, skoj skoj :)

Jaa och vad har hänt mer....


Skolan har väl rullat på som vanligt, eller segare än vanligt men de funkar...

Har en del jag tänkte jobba med i helgen om jag får lust..

Va hemma i torsdags för kände mig inte speciellt pigg, eller har varit halvdålig varje morgon i veckan :P

men idag va jag piggare o de känns skönt =)

Har umgåtts en hel del med Sanna i veckan också, nu ska hon hem på praktik i fyra veckor plus lov en vecka så kommer bli tomt utan henne men å andra sidan blir det mer tid åt min andra tjej :O  haha

I onsdags följde jag med sanna hem sen gick vi från lundby till heden, va hos annie ett tag, gick till edessa o käka, sen tillbaka till annie, spela uno, alfapet (jag vann) och käkade nybkade bullar :D  

I veckan ska jag nog bli klippt, av hon som BARA klipper huvuden o så ska vi ha en romantisk nudelmiddag till helgen sen så fundera vi på att dra till kåren...

Vet inte om jag sagt de men... När jag o sanna går i korridoren och håller varandra i hand (som vanligt) säger en kille ganska lågt...

- ursäkta, men är ni lesbiska?
fatta efter en stund att de va till oss, vänder mig om och svara
- Ja ?  eller nej mena jag

inte konstigt folk pratar som dom gör, haha tycker de e skoj :P

Börjat några nya kurser i skolan med, Massagekurs på virginska skolan, skit bra !
Religion, verkar vara kul, skönt med ny lärare också, klagar inte på dom jag har men skönt med nytt blod ibland :P
Natur och friluftsliv (tror jag den heter) helt ok... och keramik, känns också kul, nytt o kul =)

Ska vila fingrarna lite nu men i will be back ;)




Juste, skulle köpa "snus" igår.
kiosk nr 1, fanns inte smaken jag ville ha (köpte godis)
kiosk nr 2, fanns inget onico
kiosk nr 3, fanns inget onico
kiosk nr 4, alla onico slut
kiosk nr 5, stängd
tillbaka till kiosk nr 1, köpte onico med enbärssmak, bättre än inget..

haha jäkla spring men skönt o komma ut lite :P

o en dag när jag o sanna va ute o gick,
hade gått ganska långt, till markbacken o där har jag aldrig varit, så när vi hade gått bland husen där ett tag..

Sanna - Ska vi börja gå hem ?
Jag - Ja
Sanna - okej vi går hit åt då..
Jag - Nej jag bor åt det hållet (och pekar helt åt andra hållet)
Sanna - nej det kan du ju inte göra....
Vi diskutera lite o jag blev osäker, det visade sig att sanna hade rätt haha
vet inte ens vart jag själv bor, det kallar jag dåligt lokalsinne...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0