Zonterapi


Jag och mamma satt och masserade varandras fötter lite igårkväll o så kom hon åt någon JÄTTE öm punkt på en av mina tår :P kikade i en bok vad det va för punkt o de va örat... Har tänkt gå o kolla mitt öra hur länge som helst men det har inte blivit av men nu känns de som jag borde göra de... Bra det där med zonterapi hehe



Söndag, som vanligt är det en seg dag..Men har käkat jätte go mat ( Klyftpotatis och bea-sås ) :D
sen bad jag david att göra negerbollar o det gjorde han så nu är min mage nöjd och belåten hehe

Ibland är det bra att ha en lillebror hehe <3image66

Nej nu vill jag att det ska hända nåt men det är lugnt när man bor ut i ingenstans...
Tänkte hoppa in i duschen o se om man blir lite piggare av de :P
Och hoppas på att man hittar på nåt roligt sen,
Kanske ska ta o måla klart min lilla tavla jag håller på med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0