Så va det helg igen

Anlände i Gullspång runt 6-tiden, körde bil och jag kan ju inte skryta om att jag är nå proffs direkt,
men övning ger färdighet hehe

Som vanligt har jag varit kass på att uppdatera min vackra otroligt intressanta och eleganta blogg..

Förra fredagen blev det utgång till Klaras med Matilda, hade riktigt kul.. Lördagen tillbringade jag till att tvätta, gå på marieberg med oskar och leta present, födelsedagsfest, satin (mindre bra) och sen MM... Trevlig kväll =)

  
Tycker matilda ser så elegant ut med vinglaset hehe

Veckan har gått ganska fort, igår hade vi VA-dagen i skolan, och det va väl mest misslyckat men men hade ganska kul i alla fall. Jag stog på lilla scen o lärde ut teckenspråk till dom som ville. Får väl se hur utvärderingarna blir..

Denna helgen blir hemma-helg, är riktigt skönt faktiskt....


Har räknat ut att jag kommer ha över 2500 poäng i skolan nu till sommarn med, ( om jag blir klar med kurserna jag tror) och så har jag ändå ett år kvar... Gissa om man känner sig som en liten pluggis hehe men är väl därför man blir kallad Snillet



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej, vad söta Ni är på bilden :) Kram

2008-02-05 @ 11:57:20
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0