Rensning

Har städat och rensat mina garderober idag, men det blir alltid att man tänker:
den-här-kan-vara-bra-att-ha-kvar
den-här-använder-jag-aldrig-men-kanske-kan-börja-använda-den

Och så vidare...... Så det blir inte så mycket rensning iaf ::P
men men jag fick bort en del iaf och det känns skönt!

Och så behöver jag städa hela rummet egentligen och jag behöver plugga,
men orkar jag det? NO

Ikväll tror jag att det blir film med Olga och Cissi..

Just nu sitter jag och kikar på en sida med lite citat och ordspråk

"Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är att de inte
gillar att en främling fattar 90% av deras beslut." :D
 
Hehe

Ska kolla sen om jag hittar nåra roliga bilder att bjuda på, men inte just nu.. Byee





Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Ja, du har denna istället:
div#header {
float: left;
display: inline;
padding: 0 0 40px 20px;
width: 760px;
}

2008-02-24 @ 14:20:12
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0