Mååndag

så va det vardag igen...
Har blivit förkyld under helgen men nu känns de bättre redan =) Kom från skolan för ett tag sen, har vart en slapp dag, hade massage sista lektionen, nu har vi gått igenom hela ryggen...

I lördags tänkte jag lägga mig tidigt för mådde inte så bra men blev istället att jag var vaken heela naten, satt nere på 019 o tjata med gandalf massa timmar, o kika på när boysen lanade lite :P sen somna jag som en stock fram åt halv 8.. vakna vid 2 eller nåt, va seg hela dagen men mot kvällen börja jag bli pigg, va på bio, national treasure.. den va bra, tyckte den va lite lång bara :P

Så i veckan ska jag försöka ta mig till "Lund" o se om det är så fint som ALLA säger hehe...
Måste ju se Matildas nya lya...

På torsdag ska vi till Strike o bowla med klassen, det blir nog kul, sen åker jag hem för lov, och tandläkaren :S :P Och Torsdagen efter lovet ska vi till Romme o åka lite skidor o så men jag ska va med på andra aktiviteter, kanske blir pulka eller nåt haha, tänker iaf inte ställa mig på ett par skidor, men det blir nog kul det med =)




Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa, du får komma dit till lyx stället ;) Kram

2008-02-13 @ 10:56:18
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0