Lång väg hem.....

Kom nyss hem från Lidköping (från Systeryster)
Har varit barnvakt åt Nea idag, gick upp vid 8, käka, kika på Monster Ink, ute och lekte (gunga och lekte sjörövare, jag fick heta Knubbis) Varför? :S
Jag har en underbar systerdotter!!

Pappa kom o hämta mig, vi skulle stanna till i mariestad så jag skulle köpa den där förbannade telefonen för en gångs skull, ringde till dom på förmiddan och fråga om den fanns på lager, JAVISST!
kom dit, fråga, fick som svar att den va slut =/
inget annat än att åka hem då, tänkte vi, MEN så starta inte bilen och det va ingen idé o skuva på den eftersom det inte fanns plats för det, vi tänkte att vi skulle gå o fika och låta bilen stå ett tag för då skulle den kanske starta, men vi gick och köpte godis eftersom fiket va stängt, så blev jag kissenödig så vi gick in på Knallen, som va öppet fast egentligen stängt för det va en tant i en affär som fråga om vi inte mött securitas ?
Såg en kille som höll på att låsa dörrarna så sprang till han o sa att vi inte ville bli inlåsta :P så vi fick gå ut med han genom bakdörren, och ingen toa blev det...
Gick tillbaka till bilen som inte starta på första och andra försöket, och så hade det börjat snöa, blask blask..
då tänkte jag att NU GER JAG UPP men just då starta bilen :D

Efter det våga vi inte stanna någonstans, men pappa lärde mig hur man INTE ska köra på vägen hem hehe
det kan ju va bra å veta... 

Så ingen mobil idag heller....

Kan hända att det blir lite mer bloggande sen men nu är jag ganska trötter...




Kommentarer
Postat av: Päjter

assåå, jag vet hure är att va trött, de e jätte jobbit ja veet :S:S förstårej precis gumman!

2008-02-22 @ 20:44:40
Postat av: Petra

Heej, lgh är i örebro ;) Vi måste ses snart för att kolla bilderna. Kram

2008-02-23 @ 09:35:04
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se
Postat av: Petra

Ok du såg vad jag skickade på msn ang försökskanin!!! ;) Kraaam

2008-02-23 @ 12:51:30
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se
Postat av: matilda

tycker synd om dig Sarah:( vet du vad nu ska jag äta glass med choklad sås! usch vad äckligt..! ;)

2008-02-23 @ 14:15:07
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0