Kebabpizza?

Om du såg melodifestivalen så fatta du nog va jag mena med rubriken..
Hur kommer man med med ett sånt bidrag och kommer bland de 5 bästa också???
Men men det är ju alltid med något eller några bidrag som sticker ut och det är väl kul..
Men det måste väl finnas dom som är mer värda att få vara med? jag är inte så insatt i det där men man undrar ju..

Har länge velat ha ett par sköna skinnhandskar o idag fick jag ett par hihi,

Har spelat lite guitar hero med lillebror ikväll med, jag suger verkligen på det,
kör typ lugnaste låter på lättaste nivån men klara det ändå inte medan david kör typ snabbaste låten på hard..
Tror inte det är något jag ska satsa på :P men det är lite kul iaf.. Ska snart upp o lira igen..(försöka)


Vad finns det mer att säga....
Är nöjd med min blogg nu i alla fall =)
Kul med många besökare för en gångs skull och har fått en del
kommentarer på det jag har skrivit idag, det är alltid kul.. !

Kommentarer
Postat av: mickees

Mysigt haha !

2008-02-17 @ 18:59:53
URL: http://mickees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0