ja det är fortfarande fredag... ...

Sitter och kollar efter mobil, känner att det är dags nu för min joystick har nästan givit upp sitt hopp helt :( och jag blev inte minde sugen när mattis köpte en ny haha... men vill bara ha en som funkar bättre än den jag har just nu..

men trots att jag har kollat varenda sony ericsson som finns har jag inte hittat nån som sagt klick än :P iaf inte i min prisklass haha


oskar säger:

du ska räkna upp 3 djur som du skulle villja vara om du återföddes och du ska säga fördelar med dom och nakdelar med varje djur


Sarah säger:

1. hund, fördel är att dom är spontana och sällskapliga, nackdel är att dom kräver mycket uppmärksamhet och luktar illa haha

2. Katt, ligga inne och lata sig bäst man vill, få allt serverat men nackdel är att käka möss och man blir för lat

3. minigris söta och häftiga.. men lortiga


oskar säger:

1. djuret är hur du själv ser på dig

2. djuret är hur andra ser på dig 
3. är vad du är


Så...... tycker ni att det stämmer ?? hehe




image62
Haha jag diggar verkligen min stil på det där kortet... 
klotet ser ju iaf ut att rulla i rätt riktning..... 
Men sista slaget innan banan stängdes va jag så stressad så tappade klotet o fick lite ont i tummen..
Man skall ikke stressa....
 

image63
Mentor Annika      och klasskompisarna                     Ulrika                        &                   Johanna 

 image64
Pétur aka sunshine vann överlägset...
menmen nästa gång ska jag slå han :P
fast då lär jag behöva gå o smygträna en hel del =P

Har fler kort men det är så segt att ladda upp...



Gjorde samma test om djuren på Simon...

1.  en kungsörn.

fördel: ja kan flyga, väldigt få djurjagar mig nästan ingen utaom människan jag är fridlyst? tror jag iaf... har ganska bra matutbud ochså..

nackdel: människan jagar mig

2. varg.

fördel: vi är i flock så jag blir nog sällan "påhoppad" vi har mycket respekt i skogen vi äter i princip allt som har ben och är av kött

nackdel: människan jagar oss samt vi måste röra på helatiden, det finns välidgt många fällor som vi kan fastana i....


3. krokodil.

fördel: är nog den bästa på att jaga mat. vi har funnits i miljoner år.. jag kan kontrollera min kropp oerhört bra,

jag ser lite cool ut iaf

nackdel: dom där jävla människorna som jagar me har få fiender vi vattnet finns kanske nån jag måste ha vatten


1. djuret är hur du själv ser på dig

2. djuret är hur andra ser på dig

3. är vad du är


Sånt här man roar sig med när man har lite småtrist....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0