"Inte vid datorn"

Det va skoj o träffa Mary, vi har lagat mat och varit ute o gått,
o såklart pratat en massa om allt och inget =)

Kom nyss hem, och har kommit fram till att det är väldigt irriterande när folk skriver på msn när man är "inte vid datorn " o så när man ska svara är dom utloggade :P men men.. inte hela världen..jag gör säkert samma sak själv :P

Imorrn tänkte jag åka o hälsa på anna o nea men åker istället med pappa till karlstad så får jag se om  det kan tänkas bli en ny mobiltelefon för min del för nu är jag riktigt less på min!
Så blir det att besöka syster på ons-tors istället..





Kommentarer
Postat av: Annie

Seeegt? :P Det bevisar väl vi på teckenspråket? :p hahaha :P Och vad blir det för ny typ av mobil för Sarahs del då? :P

2008-02-18 @ 22:48:37
URL: http://www.candy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0