Go morron

Sitter just nu på mammas jobb, ska snart snart iväg till pappa o käka frukost sen knalla till bussen, åka in till skövde, gå runt där ett par timmar tills anna slutar, kanske köpa den där förbaskade mobilen, åka till lidköping, sen är min planering slut :P

Igår blev det Karlstad mest hela dagen, spana tele o höll pappa sällskap, käka på Max..
Kom hem, prata med Cissi, följde med henne till Mariestad, hälsa på Marie och käka go tacopaj :P
Så det blev mycket farande igår men hade det bra...

Är egentligen för trött för att skriva nu men det va en liten uppdatering av mitt spännande liv iaf.. 



 

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hej....mitt jobb är ganska intressant just nu. Läser din blogg å svarar på samtal en gång i kvarten. Ses om några timmar, missa inte bussen. Ringer dig innan jag slutar. Kram Storasyster

2008-02-20 @ 08:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0