Faaan

Hade skrivit ett inlägg men råkade ta bort det? :S
det är bara att börja om..............................................image67

Sitter här o småfryser men ute skiner solen,
det är riktigt vårväder idag så blir nog att gå ut o gå en sväng sen.
Och snart är klockan 3, då kommer Marie hem från skolan,
då blir det att umgås med henne, det var längesen (För längesen!)

Sitter och diggar lite musik nu,
Audioslave - be Yourself,
för tillfället, en mycket potent låt :D

Tänkte jag ska ta o leta reda på min lilla tavla som mamma har städat bort,
(för den låg på pannan o sotaren var här och hälsade på imorse)
Tänkte den ska bli klar under veckan eftersom jag ska ge den till en person,
en lärare faktiskt men det är INTE fjäsk haha

Fick precis ett sms om att killen som bodde i min lägenheten före mig fortfarande betalar på bredbandet där.. 
mycket klantigt av han om jag får säga det själv :P för det va ett tag sen han flytta ut....
 
image68 
Tänkte jag skulle bjuda lite
på mig själv :P
Läckert va?
Och OJ vad blond jag var :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0