..........

blä vad jag är seg, på väg o bli mer sjuk eller så är de nåt annat konstigt :S Men  tycker man borde va pigg o gla när de är så härligt väder??

Har tänkt att ta mig till norr sen :P hur jag ska orka vet jag inte men kanske piggnar till efter jag har käkat..
Kom hem tidigare från skolan eftersom stina blev dålig, somna direkt när jag kom hem o så en stund senare kommer jimmy o ringer på :( ber han komma om nån halvtimme igen men den halvtimmen kändes inte längre än ett par minuter...
Måste packa o grejja sen med för imorrn åker jag hehem direkt efter skolan, fan va skönt med lov!!!! :D:D:D

WOHOOOO :)




Kommentarer
Postat av: Stina

AAW! förlåt..! jag kände mig riktigt jävla kass. Illamåendet har hållit hela kvällen. sjukt alltså! Men efter lovet får vi verkligen ta det på ALLVAR : ) för jag tycker vi ska nå vecka ELVA : ) ses imorgon!

2008-02-13 @ 22:40:54
URL: http://schtina.blogg.se
Postat av: Petra

Glad alla hjärtans dag ;) Kram

2008-02-14 @ 17:26:56
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0