Designad =)

Hej hopp :)
Nu har jag fått in den fina headern Petra gjorde till mig, det va lite strul först men fick hjälp av mamma att fixa till det..Tack till er... men det är fortfarande en del saker jag ska försöka fixa, tex texten som kommer upp över headern som jag fick bort först men som kom tillbaka och ramarna runt bilderna, lite färger och så men det får bli när jag har tid... Kan egentligen inget om det här men försöker lära mig :P

Igår kväll blev det en kebabrulle utan kebab och film hemma hos Cissi, hade riktigt trevligt.
Blev att jag sov kvar, fast hon skulle upp klockan 6, skulle upp till mickan o käka gröt till frukost men mamma ringde o väckte mig o sa att dom skulle till Karlstad så jag hängde på dit, så idag har jag varit ute och farit igen och ÄNTLIGEN fick jag tag på mobilen...
Dom va egentligen slut där med men jag fick köpa en annan (samma modell men annan färg) för samma pris.
Trevligt folk i Karlstad :D tycker dom kunde gjort samma på dom andra affärerna jag va på först eftersom det är samma kedja o samma erbjudande.. men men nu har jag den iaf =)

Ska sätta igång och packa lite och så för snart blir det att åka iväg till gnällbältet :P
Det går så fort när man är ledig...






Kommentarer
Postat av: Petra

Det var så lite :) Jag hoppas du blev nöjd? Kraaam

2008-02-24 @ 22:06:41
URL: http://vardgasbekymmer.blogg.se
Postat av: Anonym

trevlig dag :D

/ LOJS

2008-02-27 @ 13:15:33
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0