Alla <3 dag

Hemma o så skönt =)

Igår va jag hos matilda o kolla på hennes fina utsikt! dundermysig lägenhet :)
Vi kolla på film o jag piggna till lite, såg Human trafficking, den va bra och det är sjukt att det faktiskt händer i verkligheten :(

Idag var vi på Strike o bowlade, de va skoj =) tror klassen hehövde det..


Sen kolla vi klart på triologin, "Dom kallar oss mods"
Har sett den på Psykosocialt arbete..Intressant..   


Och så har vi planerat när vi förhoppningsvis ska redovisa projektarbetet, måste bara kollas upp om det passar alla o om vi hinner klart såklart :P

Blev hämtad från bussen av cissi förut, väntade en halvtimme ist för 10 min, det va ganska kyligt om man säger så :S men men jag kom ju hem iaf.. Innan jag hoppa på bussen köpte jag snus, ajjabajja på mig! Tror det va första dosan "riktigt snus" jag köpt till mig själv i år, men har tattat på andras snus en del, då kan man ju lika gärna köpa själv...
Imorrn ska jag till tandläkarn, därför jag e ledig..hihi...

Kan lägga ut nå bild från bowlingen sen men just nu orka jag inte, mamma e på väg hem me lite mat till mig :P är superhungrig, Whohooo :P



Kommentarer
Postat av: matilda

VAFAN SARAH! nu är du inne i fällan igen!

2008-02-14 @ 20:04:23
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0