snart slut

om 3 dagar blire örebro :P inte orkat börja packa än, men de får väl bli de jag ägnar mig åt på lördag...
ska iväg o jobba kl 15, slutar 11.30 imorrn o jag e trött!
men man brukar alltid piggna till när man kommer till jobbet...
och nu är ordinarie personal tillbaka me, kul :D

Matilda du har väl inte glömt att du ska klippa mig?
är sugen på de! o ny färg behövs! hihi
Har varit på väg o klippa mig flera gånger i sommar
men jag vill ju att du ska göra de så jag har fått hålla mig länge nu :P

nä nu ska jag sitta här en stund till o lyssna på nationalteatern..

Heeejs


Kommentarer
Postat av: matilda

taaack så mkt:D ja klart ja ska klippa dig:P ska bli intressant hur du ser ut nu, haha jag har bestämt mig för hårförlängning i oktober, går fan inte med de här håret:S

2008-08-14 @ 13:36:01
URL: http://matildanderson.blogg.se/
Postat av: Petra

Hehe hur klarar du stå ut med klippningen? Jag skulle bli tokig om det vart jag som behövde klippa mig. Då ses vi kanske snart då? Kram

2008-08-14 @ 20:44:47
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0