Himlen öppna sig..

.. och reget öste ner för en stund sen men nu skiner solen... :)
Jag har lagt in några skivor på min mp3, gött me ny musik men snart lessnat på en del av den redan..

och trött e jag, vill va ledig längre! men det blir iaf 3 dagar ledigt innan skolan börjar så de får jag va gla för :D
behöver packa o greja men just nu orkar jag inte göra nåt, till o med jobbigt o trycka på tangenterna...

Har vart uppe hos marie o kikat på film o så, hann inte se slutet bara !! nån som vet hur hancock slutar?? :P

blir en vila framför tv:n nu? o sen kanske man orkar göra nåt...
Heej 

 

Kommentarer
Postat av: matilda

Saaarah du måste prenumerera på min blogg:P haha jag har ju inga, tycker du ska bli en very första;P

Annars känner jag mig mobbad:S gå in på den och sen på vänster vid länkar trycker du :P

2008-08-13 @ 19:55:42
URL: http://matildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0