Hellooo

Nu va det ett tag sen jag skrev igen..
Igår satt jag o mamma o pyssla lite o lyssna på kenta och nationalteatern, hade det mysigt
sen kolla vi på smala sussie, toppen :D
men jag somna ifrån den, annars brukar de va mamma som slocknar direkt när man startar en film men inte igår inte...

Vi gjorde om en gammal tråkig lampa, nu e den riktigt najs :P

 →

Va även kreativ o stylade min dosa lite...
 

Idag har jag varit på APG-möte, va riktigt segt att komma upp ur sängen men de gick till slut.
Gick hem till Cissi vid 12 men hon låg o sov,
fick liv i henne,
gick till café matte o käka,
dödade getingar,
gick hem till marie,
fika o tjata lite..
Bestämde att jag följer med henne in till stan imorrn, ska bland annat kolla på när hon klipper sig..

    ←  Nyduschad Lisa

Tack o hej .... 




 


 


Kommentarer
Postat av: matilda

What! och när började du snusa grov? :O :P

2008-08-06 @ 18:21:40
URL: http://matildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0