Hello there

Konstigt att jag vart så pigg som jag har vart i helgen, med tanke på att jag inte sovit så mycket..
Har haft det jättekul o igår på pasta så träffa jag på en person som jag faktiskt blev väldigt glad över att se :D

Nu sitter jag hos sanna, bjöd hem henne på billypizza förut :P
O så har vi vart ute o gått i typ en timme, va så skönt, gick runt i hjärsta, va så tyst o skönt där o många mysiga hus =)
Nu ska vi väl ta de lugnt o sen måste jag plugga engelska, blää, men de måste ju göras..
Tror de blir lite massage snart med, det behövs!!

nu börjar sanna fixa iordning massaplats så är väl dags o säga Hej dååå...


Kommentarer
Postat av: Petra

Mys med massage ;) ses i veckan? Kram

2008-09-01 @ 10:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0