Heeeeeeej =)

Sitter hemma hos sanna nu, vi va ute o gick imorse vid 7 tiden o de va jätteskönt men vi såg nog lite småroliga ut! :P
En NÅGON snodde mitt snus igår o de va lite irriterande..
men jag har iaf haft de jätteroligt!
Va först hos matilda o sen på klaras, grillcorner o sist hos mig =)
Köpte en ny kjol/klänning igår i jag blev riktigt nöjd, råkade dock slita bort en knapp på den men de går ju att fixa..  

I veckan va vi kollade på mamma mia, den va riktigt bra.. tycker den är sevärd!

Idag ska sanna bjuda mig på mat, sen ska vi gå till matilda, vi ska antagligen ut en sväng ikv igen =)
O så funderar jag på o pierca tungan snart, spännande, men de har jag ju tänkt o göra hur länge som helst så får väl se om de blir av den här gången..

O så måste jag plugga engelska nu i helgen, dagarna går så fort!
o måste till trafikskolan SNART o kolla me..

hade tyvärr inte min kamera med migår, hade varit kul.. sanna o jag hade kuddkrig på klaras me, va ju pyjamasparty.
O JAG va till o med på danshumör o de e inte ofta..

Men ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0