Fredag

Fredag o jag tänkte ägna kvällen till att börja packa.. nån gång måste jag ju börja................

Har vart på fiskeboden o käkat, varit hos mormor o morfar.
Morfar som inte brukar va så pratglad satt o prata i säkert 20 min om hur de va när han tog körkort :p
När jag är 90 bast så kommer jag nog inte att minnas nåt, om man lever e klart :P

Övningskört en del me, nåt kärringstopp, o nån start på treans växel och kanske lite hög fart i nån kurva men annars gick de bra haha

kom just på att jag har en påse bilar i väskan, kanske skulle ta o mummsa lite..



Adjööö




Kommentarer
Postat av: Em

sv:tack så mycket! :D

2008-08-15 @ 18:14:04
URL: http://unknownartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0