Tjuv

Jag tjuva ett par bilder av Matilda från i tisdags...

 image81image82
image78
Det va de roliga =)



Har lovat att jag ska blogga mycket nu så får väl hålla det =)

Ikväll har jag vart hos mormor o morfar o fikat, gottgottigottgott :)

Nu är jag hemma i Gullat, suttit en stund vid tv:n o myst..

varit en ganska slapp dag, först skolan en stund, sen hem o packa o städa lite, gick till resecentrum o sen en sväng på stan, käka pizza, tog bussen hem o höll på att somna flera gånger..

Har blivit beroende av ett jätte mummsigt pålägg också så drog med mamma in på ica så hon fick köpa de o så blev det en dosa snus me. fortfarande inte slutat men har varit ganska så duktig ändå, kanske inte den här veckan men aja...

Inga speciella planer för lovet, hjälpa mormor o morfar lite hemma nån dag o övningsköra lite kanske, men mest av allt ska jag väl slappa hade jag tänkt, sitta vid datan o nörda =)

image2
Jag nån gång när jag hade tråkigt o knäppte lite bilder hehe
har antagligen lika tråkigt nu eftersom jag lägger ut den.. :P


Ska försöka hjälpa en kompis o ändra nån bild i Photoshop nu,
får väl se hur de går med den saken.. Adjö så länge!





Kommentarer
Postat av: simon

hoppas inte ni drack upp drinkarna efteråt för de ser verkligen ut
som om ni itne skulle behöva de :D

2007-10-26 @ 22:17:13
Postat av: simon

hoppas inte ni drack upp drinkarna efteråt för de ser verkligen ut
som om ni itne skulle behöva de :D

2007-10-26 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0