Seg

Tjo.. Dags att uppdatera lite då, men inte så lätt när man inte har eget internet. men nu sitter jag iaf på 019 o svettas :P har nog haft feber hela dagen för har frysit o nu tvärtom, ont lite här o där o hängig men nu ska jag inte va negativ :P
Ska snart få chokladpudding :D
Har bara tagit EN snus idag, än så länge =)
Har fått tillbaka mina pengar som banken tog av mig också, 100 kr är en förmögenhet för mig  =)
Redovisat mitt arbete om kvinnomisshandel idag med..menmen när jag kom hem tog jag ett bad och somnade nån timme på sängen, missade maten så fick äta efter dom flesta :P Taco, mumms..

I söndags va det Björnstugan som gällde, jag o matilda såklart.. sen blev de poker o efter en dyr taxifärd hem på morgonen så besökte vi min granne som kanske inte egentligen skulle upp än :P men vi satt där o läste slitz iaf... Juice på mcdonalds och sen iväg till skolan, sluta kl 5 o då va man ganska seg...

Nu kom simon och va social....

o jag har nog inge mer intressant o skiva.. ha de fint

Kommentarer
Postat av: SmuLan

Stackare :( Får bädda ner dig i sängen och krya på dig! *kramar om* Själv har jag lyckats hålla mig ifrån sjukdomar :) PUSSS

2007-10-11 @ 20:48:29
Postat av: Matilda

VI är bäst;)

2007-10-12 @ 07:35:16
URL: http://matildanderson.blogg.se
Postat av: Isabella

Kul att du också har börjat Blogga. Jag kanske också skulle börja haha :D
Kram

2007-10-14 @ 23:36:12
Postat av: SmuLan

Du har blivit utmanad gå till min blogg för att se. Kram ;)

2007-10-16 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0