Lördagsmys

Nu har jag gjort som Matilda tyckte o skaffat mig en blogg.. Får väl se hur duktig jag kommer va på att skriva, har ju inget eget internet än men kan ju i alla fall försöka att vara duktig.

Vad har jag gjort idag då? Är hemma i Gullspång, vaknade av att de lukta nybakat bröd, inget man är van vid i Örebro.. Härligt väder, så satt ute o läste lite, Sen kom Linnea, ska gratta henne imorrn, 5 år redan...
Åkte upp med Cissi till pappa en sväng o käka mat o sen hem o satte mig vid datan..

Har tänkt att jag ska sluta snusa med men får se hur det går.. äger inget snus nu iaf men tiggde till mig en av pappa förut..Men vill man bara så kan man :D kan ju i alla fall minska på det till att börja med, kanske bäst o sluta helt på en gång? aja..

Inte har jag druckit något heller, skönt att bara slappa. Men i onsdags va vi ute hehe, lite annourlunda kväll, Strömavbrott på frimis (halva stan) så ingen musik o tända ljus.. Vakterna va söta när dom stod o lyste med sina ficklampor på diskokulan tycker ja :P  Vi drog vidare till Satin en stund o sen hem...

Nu har jag i alla fall skrivit min första blogg, får väl se om de kommer nåt intressant sen =)

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, måste ha varit mig en syn :P helt annorlunda än var det var igår då, med andra ord :P

2007-10-06 @ 22:13:12
URL: http://www.candy.blogg.se
Postat av: SmuLan

Hej, kul du har skaffat dig en blogg! Lät som en trevlig kväll på frimis :) Kram

2007-10-08 @ 11:47:56
Postat av: Matilda

Jag kolla flera gånger varje dag om du har uppdaterat men icke:P SKRIV NUUU=)

2007-10-09 @ 20:53:19
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0