Höst...


Trött man blir av mörka låånga söndagar

Har i alla fall varit lite duktig idag, diskat, städat garderober, plockat lite o handlat..

O vad det gäller att sluta snusa har det kanske inte gått jätte bra men tycker ändå att jag skött mig, köpte en dosa i tisdags o nu har jag två snus kvar, så den har räckt i nästan en vecka, lite skillnad från förut! =)

Ikväll skulle jag o Sanna vara pluggisar o göra klart arbetet om Célestin men hon är sjuk, får hoppas hon kryar på sig.. Så anragligen blir det jag och Tv:n ikväll..

Om ni vill veta vad jag gjorde igår så kan jag berätta att jag o Matilda tog en snabb visit på MM baren, tog en varsin cider o kolla på fyllisar som sjöng kareoke, mycket folk där..



Har inte hunnit lägga in så mycket bilder, (inga) , men här hitta jag ett gammalt
läckert foto ;)


image1

Kommentarer
Postat av: matilda

wow vad söt du var;) hihih

2007-10-21 @ 22:33:37
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0