händer nu... ?

Tjeenare!

Kan ju börja med attt berätta att Renée är och hälsar på =) Var 5 månader sen vi sågs sist så det är riktigt kul att hon kunde komma upp nu. Igår va vi och hälsade på vårat gamla hem..

I tisdags dissade jag Renée för Matilda eftersom vi skulle på risbergskafesten, hon fick umgås med Bumbi =)

Så jag o matilda satt hos mig och förberede oss på utgång, lockade håret på varandra o det tar ju ett tag, Levin kom och hälsa på o kolla fotboll :P  När vi blivit riktigt snygga gick vi först till frimis o kostade på oss en Dark angel, riktigt gott med lime i kom vi på...

...fortsatte till Back Stage på gris festen men det va ingen hit så det fick bli Satin :P 

image77
Hemsk jag ser men matilda e söt :P

O JAG dansade haha o det hör inte till vanligheten, men men, sen blev det i alla fall efterfest där jag fick en snuttefilt o efter efterfesten blev det ännu en efterfest, alltså hela natten så man va inte så pigg klockan sju igår när jag skulle till skolan, klarade av en liten stund men så sa min svensklärare:

-Sarah du ser blek ut.
- jo, jag är inte så pigg.
- gå hem då, ungdommar som är ute o festar ska inte vara i skolan :P

(borde kanske ha sagt att när man går i skolan ska man inte vara ute o festa hela natten :P hon är cool, coolast till o med )

så jag gick hem o sov 2 timmar o under tiden gick renee ut o köpte frukost till mig, gulligt va :D 
 

Imorrn ska jag hem :D åker 20 i 5, o blir hemma läänge, lov.
Elias vill att jag ska komma o jobba också =) kul att man inte ens behöver be om jobb själv, men jag vet inte om man kanske ska ta en hel vecka till att bara vila upp sig o njuta av livet eller om man ska tjäna lite pengar? får se vad jag orkar med, borde va duktig o jobba men...

sådär nu vet ni lite mer om vad som händer i mitt liv :D intressant?
  

Kommentarer
Postat av: Petra

Helt klart intressant;) Cool lärare, ungdomar ska inet festa på vardagar.. fyfy! Visst en fika innan jag sticker vore najs säg du dag & tid.. KRAM

2007-10-25 @ 21:59:37
URL: http://littlebitofpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0