Flickan som jag älskar..

Det finns en tjej jag älskar över allt annat, hon heter Linnea o är min systerdotter =)

image8

Det finns bara en som hon, även om det inte ser ut som det  hehe :P


image9


image10 
Min blogg börjar mest likna ett fotoalbum, hoppas det inte är negativt? :P
I sånna fall får ni leva med det =)
Jag skulle kunna lägga in hur många bilder som helst på den här ungen!


Undra hur många bloggar jag har skrivit idag, har ju tillbringat största delen av dagen framför datan.
Har inte ens nå vettigt o berätta om.
Inte ens varit utanför dörren idag, fy va tråkig jag e :P Men vad finns de o göra då?
Kanske ska ta o hälsa på Pappa o lillebror imorrn en sväng.

Njuter i alla fall bara av att inte ha några måsten =)
Även om jag har en del saker jag borde göra men de tar ja i veckan,
ett arbete i psykologin (haschpsykos)
räkna lite matte
läsa
o säkert nå mer men när man har lov ska man inte behöva tänka på sånt där... !

så det så, nu ska jag göra nåt annat...

Ska bara påminna om att man ställer om klockan i natt också! :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Så söt hon är...!!! :) Fint du gjort med bilderna, andvänt photoshop? PUSS

2007-10-28 @ 09:46:45
URL: http://littlebitofpetra.blogg.se
Postat av: matilda

heregud så söööööt:) och du vem var de som tog kort på "klassen" och robin? förstod inte?
pusshej

2007-10-28 @ 15:25:42
URL: http://matildanderson.blogg.se
Postat av: Petra

Back på min gamla blogg igen :)

2007-10-28 @ 21:24:55
Postat av: Anna Gustavsson

Min lilla docka på internet....kul att se. Tur att hon har en så gullig moster som lägger ut så fina bilder. Puss på dig lillasyster!

2008-02-15 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0