Carpe Diem

Kom genast o tänka på Matilda när jag skrev rubriken, undra varför ;)
 
Så vad har hänt idag? Har i alla fall inte suttit hemma heela dagen.

Följde med mamma o cissi till sjukan i förmiddags för syster har vart full o vridit till knät, men det verka inte va någon större fara, men ont har hon :P

Sen va jag hemma ett tag innan jag for till Marie o såg film, kom på att vi skulle till ica så rusade dit o de gick fortare än någon gång tidigare eftersom det va 10 min innan de stängde o brukar ta typ 20 min om man inte har bråttom..  Jag köpte litte godis o så gick vi tillbaka o spela lite kort o så innan mammsen kom o hämta mig.. ingen lust o gå hem 2-3 km i mörkret :P

Föresten satt mamma vid datan o läste min blogg en dag, o hon tyckte no jag va lite toki som e ute o festar o missar skolan, Tur man har en förstående mamma som inte blir sur så lätt hehe, tyckte mest att de jag skrev om min lärare va skoj :) Men hon kan inte se om det är jag eller min syster på mina bilder, tycker hon borde lärt sig se skillnad på oss snart =P

Rolej: Aa jag fattar inte hur man orkade festa så mycke förr.
Jag: Äh
Rolej: Det är inte lätt att vara 18 va?
Jag: Jo men det är dyrt!

O det är sant, eller så är det så att man e fattig redan innan man gjort över några pengar :P

image11
Här har vi mig o Stina, kommer inte träffa henne på 5 veckor nu,
Ingen "tyst" norrlänning i skolan på ett tag  alltså...
=/


image12image13
Tänk va skönt de skulle va me sommar!           Varmt, ljust och underbart!

Hitta en  mapp me lite bilder jag tog i somras o de fick mig att längta ännu mer efter den,
men det är nyttigt o längta =)

Tycker det är mycke roligare o lägga ut bilder än o skriva, bara för jag som vanligt inte kommer på nå o skriva anagligen, men en bild säger ju mer än tusen ord så jag har ju berättat hur mycket som helst nu egentligen...

image14
Som den här bilden, säger väl en hel del? ! =)

Jag har en del mysko bilder jag skulle kunna lägga ut men jag står nog över de :P

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah Carpe diem;) så jävla bra! CD:)

2007-10-29 @ 12:50:36
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0