Attans

Tjeenare!

åhh så ska man jobba imorrn, kan ju inte tacka nej när någon ringer o bönar :P
Men jag är inte ALLS sugen på de, då måste man stå o se trevlig ut hela dagen, orka..
men men de e pengar iaf :P
Längesen ja jobba, ska kunna kassan o priser o namn på allt o servera, bläää :P

- Hur länge ska jag jobba då?
- Du får jobba hur lände du vill..

?

Har nyss suttit o gjort ett arbete om Haschpsykos, så lite nytta har ja gjort idag men vill hitta på nå kul, inte bara sitta hemma o dega.

Sugen på att tatuera mig snart men har ännu inte kommit på va de ska bli, sitter o klurar lite på de nu.. Nu vet jag iaf hos vem ja ska göra den, de e ju bra =)  vart på kroppen o vad de ska va är ju en annan sak..


Kanske skulle göra en sån?


Det va allt för mig just nu...









Kommentarer
Postat av: Feliccia

Hejsan. jag är med i en outfit tävling på bloggen Izzabelle.blogg.se. Det vore jätte gulligt om du tittade in där och röstade. Kram Feliccia

2007-10-30 @ 15:47:09
URL: http://felicciaaa.blogg.se
Postat av: matilda

jhaha du skriver ju till och med mer blogg än mig :P känner att jag börjat bli dålig:(

2007-10-30 @ 16:30:19
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0