Skola igen...

Det var segt att komma upp imorse, somnade om så fick ta en senare buss än jag hade tänkt men hann ändå :)

Igår var jag på marieberg, shoppa lite :P Men var riktigt riktigt seg... Så när jag kom hem tog jag ett bad o sen somna jag framför tv:n en stund, sköönt var de..

Så nu sitter man i skolan, ska ha tema veckor nu i tre veckor med ämnet hälsa.. Jag och ett par till tänkte göra någon teater o spela upp på barn avdelningen på sjukhuset, muntra upp dom lite =) Får se vad det blir...
Ska sätta igång med det om en halvtimme..

Imorrn blir det ingen skola alls, ska på utbildningsmässa..



 


Kommentarer
Postat av: Petra

Halloj... tänkre om vi ska fika i veckan, du får gärna komma hem på fika eller du vill ses på stan? Kram

2007-11-05 @ 13:40:05
URL: http://blogg.passagen.se/snalmums
Postat av: matilda

Jaaa du ska också på utbildningsmässan:P

2007-11-05 @ 18:38:40
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0