kexchoklad

Sitter hemma o käkar kexchoklad, kom nyss hem från jobb. Nästan hela familjen har fått gratis pizza idag haha men jag vill då inte ha nån när ja jobbar :P Mamma fick en specialare som ja tog med hem.

-Sarah du får komma jobba när du vill, inte ringa bara kom.
-okej vad bra =)
-Om du kommer jag kastar ut den som jobbar, du får jobba.

Hehe många roliga saker man kan skriva från jobbet men de är väl bara jag som tycker det är kul antagligen :P


image35
Den här bilden tog jag imorse, rosor i november, inte alla som har de :P


" Björkarnas löv gulnar, ormbunkarna är redan novemberbruna.
Klockan är bara lite i sex på kvällen,men solen är på väg ned.
Den brinner upp.
Som allt brinner upp. som jorden snurrar. som vännerna dör.
Jag har redan glömt bort allt det jag aldrig skulle glömma.
Hösten är här. den biter tag i mig och sveper mig med sig.
Överallt har sommaren tappat taget, kylan sipprar in från alla håll, kvällarna blir mörkare.
Klockan är inte mer än sex, ändå är det redan djupt blått och skymmning.
Gula och röda står träden som ännu inte förlorat sina löv. "


Att erkänna
sin feghet
kräver
stort
mod

När jag var liten kunde jag trolla.
Jag kunde göra underverk, läka sår och
gå på vattnet, färdas obegränsat i tid
och rum, jag hade makt att förvandla
världen eller skapa en ny.
När jag var liten kunde jag trolla.
Det var innan de lärde mig att jag
inte kunde.


Kommentarer
Postat av: matilda

JAg tycker de är skoj:D:D

2007-11-02 @ 01:43:59
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0