Hmm

Helt plötsligt har jag fått MASSA besökare på bloggen och jag har inte ens skrivit något, och varje gång jag ska logga in får jag ett nytt lösen för de ändras typ hela tiden :S

Igår hyrde jag o sanna film, Chicago, den va bra =) o sen kolla vi på mean girls och step up, gillade step up!! :D
Sanna sov över, idag va jag hos emelie på lite kalas, jätte trevligt.. kom hem, har precis käkat hamburgare, gott =) Ikväll blir det lugnt också o imorrn blir det att tvätta och städa...

Hela veckan har bara vart teater-vecka, tränat teater, spelat teater, sett på teater, estetisk verksamhet - teater... Kul =)


"Hon är inte nåt man får, hon är något man förtjänar"

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är en av dem som läser ialf, fast det visste du redan.. Kram

2007-11-26 @ 07:17:01
URL: http://blogg.passagen.se/snalmums
Postat av: Isabella

Jag läser också :D

2007-11-27 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0