Ajsing bajsing...

....riktigt dålig på att blogga...

Kom hem till Gullspång för ett par timmar sen, satt o halvsov hela vägen men Matilda ringde o höll mig vaken sista minuterna innan jag skulle av så de va tur de :P  Hon ska till Frimis o ragga ikväll, flörta lite med petter o mange men hon ville inte pussa dom från mig, dålig stil tycker jag hehe :P


Såg på Patrioten igår i skolan, grät flera gånger :P
O när snyggingen Heath Ledger dog blev jag mest irriterad..



Vi satt o sökte lite på han förut på tema-lektionen
o kom fram till att han bara är 10 år äldre än mig,
perfekt ju haha :P


O så har vi sett Super size me i veckan..

  
Glad att jag inte äter allt för ofta på McDonalds
men filmen va ändå inte så äcklig som många säger.

Har ju tema i skolan nu, hälsa.. jag o tre andra brudar håller
på o gör en teater som vi ska spela upp på ons på ett dagcenter.
Kul o göra något annat, enda som vart trist me temat är när vi
haft naturkunskap o räknat ut hur många kcal vi äter o gör av med varje dag,
värt  o veta..


Så vad händer i helgen? Ikväll blir det att bara ta det lugnt,
Imorrn kanske de blir att gå ut men får se hur de blir me de.
På söndag ska jag in till Mariestad o se på Linnea när hon har
dansuppvisning, längesen jag träffa henne, för längesen....<3

Sen blir det att åka tillbaka till Örebro..

Igår skulle Sanna göra slingor på mig men så kom Matilda bra tajmat så hon ställde upp =)
Blev inte så mycket men de som blev blev iaf bra ;O ska göra mer nån annan dag....

Hmm hänt mer då? i onsdags bjöd sanna mig på pizza, sen va vi ute o gick med Tiara, söt liten vovve :D

inge mer o skriva just nu, återkommer :P

Kommentarer
Postat av: Petra

Hihihi javisst är hon söt? Min lilla prinsessa helt klart. KRAM

2007-11-16 @ 21:33:36
Postat av: Anonym

Heath Ledger är het;)

2007-11-17 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0